Nyhetsbrev 11/2023 – Inbjudan till vårt jubileum 30 september!

Välkommen att fira med oss!

Styrelsen för Torrekulla GK bjuder in alla medlemmar, plus sällskap, att fira vårt 20-års jubileum tillsammans lördag den 30september, på Hills.

Vi inleder dagen med en partävling kl 09.00 på Valley Course och avslutar med en magisk jubileumsfest i Hills Klubbhus som vi har abonnerat för tillfället. Alla medlemmar är välkomna att delta och ta med en ickemedlem i form av spelare och/eller kvällssällskap. Kan du inte spela golftävlingen är du självklart välkommen att delta endast på festen(eller tvärtom).

GOLFTÄVLING
Vi kör en 3-manna scramble över 12 hål. Man anmäler sig individuellt till tävlingen och så lottas man ihop till ett lag av tävlingsledningen med målsättningen att alla lag har ungefär samma totala laghandicap. Anmälan gör du via denna länk.

Startavgift 100kr/person, betalning med swish till 1231 70 02 93. Ingen tävlingsgreenfee för”respektive”.

JUBILEUMSFEST/MIDDAG
Föreningen subventionerar varje kuvertavgift med 50%, du betalar därför endast 375:-/person. I detta förmånliga pris ingår välkomstbubbel, buffé inkl. dessert samt tre enheter öl/vin till maten.Anmäl dig och ditt eventuella sällskap genom att swisha till 1231 7002 93. Var noga med att ange ”Jubileumsfest 2023” samt för- och efternamn.

OBS! Anmälan golftävling/fest: senast 21 september

Nyhetsbrev 11/2023 hittar du här.